Veckan som kommer..

Nu är det snart måndag och en helt ny vecka =)

Imorrn blir det upp tidigt med tuppen för träning, sedan göra lite ärenden
plus skola & med det kommer ju massa plugg.
På tisdag ska jag jobba på hemtjänsten & sedan ha lite hårdträning
med Emly (MRL + Bodypump direkt efter) På onsdag blir det
jobb på dagis, på torsdag har jag en interjuv på ett annat hotell
ang. praktikplats..jag har ju redan fått en plats på ett mysigt litet hotell
men skadar ju inte att se sig runt lite på valmöjligheterna :)
På fredag kommer min kära mamma och hälsar på & det ska bli jättekul =)

Hoppas på att inte få alltför mycket att göra i skolan denna veckan heller..
men men det klarar jag också!

Godnaaaaaaaaaatttttttt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0