Att komma in i vardagen igen..

Är kanske inte det lättaste...jag sov ganska länge idag,
till efter 12 nån gång tror jag? haha..men det var så sjukt
skönt att få sova i sin egen säng OCH få sova ut...vi
har ju gått upp tidigt och lagt oss sent i 7 dagar typ.
Känner mig lite halvsliten, men det går över..

Idag ska jag mest vara hemma och pyssla,
packa upp väskor, plugga, mysa med Charisma & sånt.
Är jag riktigt duktig går jag och tränar sen...

Imorrn blir det ett kortare jobbpass på dagiset
för att sedan åka hem & tvätta o plugga.

Längtar till nästa resa.....undrar vars det bär av till då...



Hittade honom i London...

Kommentarer
Postat av: Sabine

åh jag skulle också vilja hitta honom.. ;)

2010-05-05 @ 22:11:21
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0