4e mars 2010

Dagens planer;

  • Studiebesök med klassen (samt få lyxig frukostbuffe) - check!
  • Plugga
  • Träna
  • Packa
  • Umgås med F <3

Så..studiebesöket var kul, började med att jag mötte upp
Linnea vid hållplatsen sen skulle vi möta upp Malin i vagnen..
men hon satt i spårvagnen som gick efter den vi tog
så vi mötte upp Suss på backaplan och väntade på
Malin & den rätta spårvagnen..eller ja våran var ju rätt ;)
kom liiite föresent men det gick bra, fick frukostbuffe..mums var det!
Synd att jag inte kan äta så överdrivet mycket på morgonen bara;p
Sedan fick vi lite info om hur de arbetade där på kärralund osv..
vi fick gå och kolla i de olika rummen, stugorna osv. Jättefint var de iaf! =)

Nu tänkte jag att jag ska göra klart uppgiften som jag egentligen
tänkte göra igår, sedan diska och sånt och därefter dra iväg
o träna en sväng! Sedan kommer väl F hem och då ska vi bara umgås..jag åker ju imorrn!

Seeeeeeeeeeee u


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0