Your stomach's doing backflips and your mouth is dry.



Hade väldigt trevligt igår, det slutade med att vi gick ut och hamnade
Park Lane, jag och Linnea gav upp strax efter fyra tiden nån gång
tror jag och tog vagnen hem, tog bilden ovanför då jag gick från
hållplatsen hem till oss, skön sommarnatt (morgon?) faktiskt.

Idag är jag ganska trött..blir Bio ikväll med F & Farzi..mysigt!
imorrn blir det jobb 9-17 på mitt älskade dagis, jag kanske
skulle bli dagisfröken istället? Nu är det inte så länge kvar tills
jag åker upp så jag ska försöka få så mycket som möjligt gjort..
umgås med mina fina klasstjejor tillexempel..att jag hade sån tur att jag
fick träffa dem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0