Our time to soar, our time to saw, the last one in football

Tjohoooo..jobbat idag, 07:45-16:00 hade turen att F kom och
hämta upp mig sen åkte vi till hans föräldrar, kobide och fotboll!
Schweiz - Spanien & Sydafrika - Uruguay.
Allstå jag gillar inte fotboll egentligen men på något sätt tycker
jag det är skitkul, blir helt vild ibland..vi levde om ganska rejält
under Schweiz & Spanien ..haha, kul.

Är typ sjuk, känner mig iaf hängig och varm..lite ont i halsen.
Men måste upp & jobba imorrn igen..07:45 - 14:00 ..aja
får ta en ipren o bita ihop!

Imorrn lär de kollas mer fotboll efter jobbet om jag inte
däckar ihop totalt, hoho!

går inte att ladda upp bilder, nått knas! hörs!


Kommentarer
Postat av: Sabine

krya på dig!!

2010-06-17 @ 17:56:36
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0