Livet kan vara fint även fast det regnar.

Idag har jag inte gjort mycket vettigt, skulle träffat Suza men blev inte
av, blev massa snack på msn istället, haha. Sitter hos F´s föräldrar och
tar det lugnt, skönt att man inte behöver vara ute i detta vädret.
I morgon ska jag jobba 9-16 på dagiset & på torsdag på hemtjänsten.
Är jag ledig på fredag så kanske jag åker förbi Linda en sväng med
Charisma för liten pratstund, på kvällen hoppas jag på bio med F & F!
På lördagen är jag bjuden på fest hemma hos Malin & hennes kille,
båda två fyller år så de ska firas så det kan nog inte bli annat än trevligt.
Har även suttit och planerat en eventuell utomlandsresa med Linnea idag
också, vi får se hur det blir med det. Är sugen men vill väldigt gärna lägga
undan så mycket pengar som möjligt till USA trippen nästa år (wohooo!!)

Har varit skönt att varit hemma 2 dagar och inte gjort ett skit, det behöver man ibland ;P
men men back to work imorrn igen, blir skönt de med! Längtar tills jag ska åka
hem till Norrland, inte så länge kvar nu. & så kommer F upp den 9e Juli :)

Känns bra att ha mycket att se framemot! Känns skönt med sommarlov från
skolan men samtidigt längtar jag till nästa & sista terminen börjar, till praktiken osv.
Kommer sakna mina goa tjejer då jag är i Norrland i sommar, men man kan ju
inte ha alla man håller kär hos sig samtidigt, tyvärr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0