6 Juli 2010

Vet inte riktigt vad jag ska skriva men igår kväll
hade jag och Jenny DH maraton, vi hann se 2 skivor plus
ett avsnitt av den tredje skivan..får se när vi fortsätter med dom!
Blev nog lite övertrötta där på slutet, haha. Idag har vi varit
förbi Hundsjön och badat, var faktiskt rätt så skönt i vattnet
men så sjukt jobbigt med alla bräms eller vad de nu heter..
Vi åkte iaf vidare till Tavelsjö sedan och spelade minigolf,
det var kuul..mindre kul att jag förlorade ganska stort men det
var något fel på min boll HEHE.

Ska åka och hälsa på Challan & lilla Wilma senare idag..
OCH det är ju fotboll ikväll, huhuuuuuu..hoppas faktiskt på Uruguay på den matchen.
svider fortfarande i mitt hjärta efter Argentinas förlust.. :(
Nu ska Spanien vinna VM, sådeså!


Kommentarer
Postat av: Sabine

DH <3

2010-07-06 @ 17:38:59
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0