4 Juli 2010

Såå, då var man ledig fram till på onsdag =) Direkt då jag slutade igår kväll vid 22
så drog jag och hämta upp Jenny så åkte vi ner på stan och kollade in allt, träffade
Camilla & co där och fick åka runt lite..sedan var vi nöjda och begav oss
mot Max, sjukt längesen jag åt där. Sen gick vi ner till kajen och
satte oss där, så händer det sjukaste..en kvinna ska gå förbi
och det är väldigt mycket folk där, hon typ snubblar till och slår
i huvudet, far ner i älven samtidigt som hon fastnar med ena benet, var riktigt nära att
hon skulle åka med strömmen, sjukt obehagligt, hände rakt framför oss..
men hennes kompisar drog upp henne & så kom ambulansen osv..
aja skön kväll iaf =)
Idag tog jag en efterlängtad sovmorgon sedan har jag umgåtts med farmor och
mina kusiner, spelat lite såklart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0