First day in school

Hej allihopa! Idag började jag skolan som sagt..
väldigt spännande & mycket info att ta in på en gång..
Eftersom detta är en distans utbildning så är vi bara
i själva skolan 2 dagar i veckan, fast vi får vara där
varje dag om vi vill för att plugga..men då utan lärare osv.
Men jag och några tjejer sa att det kanske är bra att åka
dit med datorn och plugga, i en liten grupp..så blir det
lite roligare & man får något gjort..kanske.
Tror vi var ca 27 styckna i klassen & endast 3 killar,
stackars dom..höhö! Jag tror det kommer bli jättekul..
Allt är väldigt förvirrande just nu angående lite saker
men tror det kommer klarnas upp på torsdag då
vi ska träffas alla igen, var lite strul med delkurser
man redan läst & csn o blablabla men det löser sig!
Första uppgiften ska in på fredag, har gjort lite grann
men kan inte göra mer för jag har ingen bok..
Var på bibblan, skaffade lånekort men såklart
fanns inte boken där..men jag står på kö på den
så fort ngn lämnar in den,annars får jag väl
köpa den. Om jag inte kan kopiera från någon
klasskamrat på torsdag möjligen : ) Vi
måste tydligen inte köpa alla böcker för kurserna,
en del går ju att låna om man bara får tag på dem,
andra behöver man bara internet till osv..jaja nog om det!

Jag gick upp halv sju imorse och drog iväg o tränade..duktigt va?
Blev riktigt pigg sen! Imorrn ska jag jobba 9-17, hade ju
varit skönt att vara ledig men extra pengar är alltid bra!






Kommentarer
Postat av: Tobias

Duktigt att träna på morgonen :)

2010-01-19 @ 19:58:58
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Areyanna

Kul=) Vad läser du för nått?=) Pengar behövs alltid=) Ha en tokskön dag =)

2010-01-20 @ 11:19:39
URL: http://areeyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0