When your tears have dried from cryin' And the world has turned to silent When the clouds have all departed , You'll be right here with me

Godmorgon! Nån morgonpigg?=) Det är inte jag iaf hehe.
Sitter här med mitt kaffe, ja jag kallar det kaffe trots hälften
av koppen innehåller mjölk;p Ska snart gå till bussen, kände
att det var ganska kallt idag med då jag var ute med Charisma nyss.
Efter skolan ska jag åka till bibblan här i närheten och hämta ut
min samhällskunskaps bok som jag reserverade från stan..
de skickade hit den! Vilken service..kunde iofs hämtat det i
stan endå men haha;p I eftermiddag nalkas det MRL-pass
med Emly, eller??? ;)  ha en fin dag så hörs vi :D


Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

sv: haha, thx xD

2010-02-02 @ 15:46:55
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Jennie

sv; detsamma ! allt bra?

2010-02-02 @ 17:59:30
URL: http://jennieduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0