Ab imo pectore

Hej allesammans! ikväll har jag och F varit och kikat på en lägenhet, den
var jättefin men inflytt skulle ske redan nästa vecka så det skulle minst
sagt bli väldigt stressigt och dyrt med dubbla hyror så vi måste nog
tacka nej till den och HOPPAS på en underbar lägenhet i vårat
älskade Balltorp, radhus lägenhet, 1a handskontrakt..uteplats
på både fram & baksida..det hade varit helt galet bra.
BBQ Partaaaaajj !!!! Charisma skulle få en egen liten kojja
med namnskylt också ;) Nu ska jag ta och krypa i säng
för imorrn väntar jobb 8-14:30 , hoppas västtrafik funkar
bättre imorrn så man kommer i tid, vilket jag inte gjorde
till skolan idag. Oh..fick ett exemplar på hur hemmatentan
ska se ut på ett ungefär, det vänder sig i magen..måste ta
tag i de där, så krånligt. Ska sätta mig ner nån dag framöver
och lusläsa boken och se om jag blir någe klokare!

*Godnatt*


Kommentarer
Postat av: Lillasyzter

Missa inte den stora fototävling som pågår i min blogg! Vinnaren kommer bli länkad med sin fina bildi ALLA inlägg jag gör, i en hel vecka. Det är ungefär 56 inlägg :)



Så kom igen nu! Tävla! Jag vet att du är duktig!

2010-02-23 @ 19:41:03
URL: http://lillsiz.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Det är kanon med mig också. Gjort idag då?

2010-02-23 @ 19:55:26
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0