3e Februari 2010

Halloj..har inte orkat blogga riktigt förens nu. Jag sov så himla konstigt.
Vaknade flera gånger, drömde MASSA olika drömmar allt från att
mina naglar gått av till att jag blivit inlåst i en stor båt av en jättetjock tjej(haha?)
Jag vaknade av att jag skrek "MEN DU LÅSTE IN MIG MOT MIN VILJA!" haha
tur F var på jobbet annars hade han nog blivit lite rädd för mig;p

Jag har en sjuk träningsvärk idag, jag och Emly var som sagt på ett MRL-pass
igår, riktigt kul (och) jobbigt ! Alltså då jag ska sätta mig ner/resa mig upp
så går det långsamt för jag har sån sick värk i låren, och lite i magen.
Tänkte skippa gymmet idag så tar jag med mig korven på en härlig
långpromenad i snön istället, får passa på medans det inte är alltför
kallt och det inte blåser! Jag har pluggat massa samhällskunskap B
idag också, lite instuderingsfrågor till provet och smått börjat
på inlämningsuppgiften..fick föresten min första feedback
angående min första turism-uppgift, jag fick högsta score ;)
hoppas det håller hela kursen..den tar ju iofs slut snart men!

Nä nu ska jag ut och vandra i snön med lillan! Puss


Från vårat fönster...snö som inte försvinner efter 1 dygn i gbg, jordens undergång på g?

Kommentarer
Postat av: Louise

vilken mysig blogg :)

2010-02-03 @ 21:07:16
URL: http://anythingbutsimple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0