9e April 2010

Godmorgon! Nu ska jag strax gå ut med Charisma på en
långis innan jag beger mig till Sportlife för ett träningspass,
fan vad hurtig jag är. Har coachsamtal 14:20 tror jag det var
så jag behöver inte stressa, skönt :)

& måste passa på att skriva grattis till min bästa vän
Emelie som fyller 20 idag, tänka sig vad tiden går.
Jag minns då jag ca 17, du var väl runt 15 o skulle fylla 16 &
vi satt nånstans på västra ersboda och pratade om
när jag skulle fylla 20 så kunde jag köpa ut från bolaget,
& vi tyckte att man var SÅ gammal då, då skulle ju du
vara 20 när jag skulle fylla 22 sa vi. & Här står vi nu.
Love you! ♥


Jag & Min Bästa Vän

Vi har haft våra motgångar
men vi hittar alltid tillbaka
till varandra igen. Radarparet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0