18e April 2010

HEEEEEEEEEEJ! (haha) har inte hunnit blogga sen i..fredags,
eller när det nu var? I fredags var en tokbra dag, fint väder
bra träningspass, galet kul kväll med Angie & co!
Sedan sov Emelie över hos oss som på de gamla
goda tiderna, haha..fast vi somnade ganska fort, tväärtrötta
efter en kväll med massa dans och skratt!

Igår var vi hemma hos F´s föräldrar och åt god mat,
sedan hyrde vi film, jag, Anna, Farzi &  F..Paranormal Activity..
Jag brukar ALDRIG bli rädd för skräckisar men
den här var riktigt creepy på vissa ställen, nån
drömde till och med hemska drömmar inatt..

Idag har jag jobbat hela dagen, så nu är jag TRÖTT
efter för lite sömn. Ska ta tag i lite plugg också innan
ögonen faller ihop.








Lite osmickrande bilder från i fredags, men vi bjuder på oss själva kallas det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0