Ont i fötterna

Ja, idag fick jag väldigt ont i fötterna på jobbet i slutet..
Tur att det verkligen var innan jag slutade för annars
hade jag nog lagt mig ner och grinat. Nu är dom bara
allmänt ömma och trötta...ska faktiskt dra o träna
nu alldeeeles strax, vi ska gå på ett BodyCombat pass : )
blir intressant..hehe! Har packat upp massa lådor oxå..
hämtade fler igår på bussgods..i skrivande stund
har jag 23 st skor här hemma..och jag blir bara mer
skosugen...behöver jag hjälp? 23 par är ju inte
så mycket? eller? NÄ time to go!


Kommentarer
Postat av: Manda

Du e med i veckans blogg !

Nr : 13

2009-09-16 @ 20:59:50
URL: http://loovetrixi.blogg.se/
Postat av: Anonym

har oxå ont i föterna o i benen när jag slutar :/ slitsamt..

2009-09-17 @ 18:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0