Måndag - Monday

Ny vecka igen..suck, haha!
Jobbar som vanligt, ska jobba mån-fre förutom onsdag..
Och denna vecka så ska jag INTE jobba nånting alls i helgen..
för första gången på 4,5 veckor typ? Har antingen jobbat
hela helger eller bara lördagen eller söndagen..men det känns
faktiskt skönt att få vara ledig en HEL helg nu :D

Har varit och tränat, lyft skrot i gymmet och jag blir bara så
frustrerad för jag måste ha universums svagaste armar..
jag lovar ett spädbarn är starkare i armarna än mig.

Nu ska jag fixa lunchlåda till imorrn så jag inte
kommer på det då jag är jättetrött och ska sova!


Kommentarer
Postat av: Ness

haha okej vad bra (;



fin bild =D

2009-10-06 @ 17:49:03
URL: http://sness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0