Tur det är helg nu

..För jag är riktigt seg idag allstå, haha. Jag och 2 kollegor tog ju en
After Work igår och det kanske blev lite mer än menat..haha men det var kul.
Kom upp till jobbet imorse också utan någon försovning så det var ju
bra gjort av lilla mig :) Fasen jag köpte ju ett par jeansshort häromdagen
& tyckte dom satt som ett smäck men idag så tycker jag dom blivit för stora..
attans bananer..får väl köpa ett par till sen haha..men dom går ju o ha endå.

..det är GALET varmt här idag..
det ska tydligen fortsätta under helgens gång så imorrn
är det jag som tar med mig en filt & lägger mig i parken
och steker på för fullt! Ikväll blir det en lugn kväll, Talang på tv
och godis ja tack..skulle egentligen simmat idag men är
föör seg för det så det blir nog någon gång imorrn!
Laater

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0