SÖNDAG I ALL ÄRA

..Men jag känner mig inte så sugen på jobba imorrn, fast iofs så
är det skönt att gå in i "rutinerna" igen på något sätt..Okej jag gillare!
Jag hade tänkt försöka dra igång min joggning igen så ska se om
jag får tummen ur och orkar göra det imorrn efter jobbet, hade nog varit skönt!

Jaja..Igår så åkte jag hem till Amanda och drack lite cider och pratade en massa
& lyssnade på skön musik..Egentligen kom vi inte så mycket längre än så, haha.
Amanada hade ringt efter taxi som tog en väldigt god tid på sig innan han
hittade oss, Amanda fick guida honom :P Det har jag faktiskt aldrig varit
med om förrut..att en taxi inte hittar dit han ska..jaja varje dag ska man få
vara med om något nytt. Sen var vi då på Avenyn & tänkte dra på Parklane..
Nähä vi var tydligen för "unga" igår, 25 var det men det brukar ju inte vara
några problem annars..Men jag tror vi valde en dålig helg, lönehelg & då
är det smockat med folk och vakterna är väl inte lika snälla då.
Samma sak med Valand där vi var sist..där var vi också för unga.
Så vi tackade för oss där och avslutade kvällen..Klockan hade endå
hunnit bli över 1 så kändes ovärt att leta reda på något annat ställe för tillfället.
Nästa gång blir det nog alla tre tjejor, för Linda var ju ej med =)

Jag vaknade för ett tag sen och är INTE utvilad så det lär nog
inte bli några problem för mig att somna ikväll endå..
Ska gå ner på Ica och se om jag hittar nått gott och ligga
och slappa bara..snart ny vecka, nya tag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah, såå kul.. vi blev också dissade på park lane. vi tog oss inte in någon annan stans för den delen heller, stabilt!

2009-03-29 @ 23:25:22
URL: http://emnara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0