RASTLÖS

Ja det är jag. Nu skriker hela jag efter att få jobba.
På Måndag då jävlar. Jag ska stiga upp 05:45, äta en redig frukost
sminka mig, ta på mig bekväma kläder och sätta mig på bussen.
Jag är så taggad så ni anar inte. Visserligen är jag lite otaggad
på att gå brevid, jag gillar att jobba själv. Men det kan jag ju såklart
inte göra nu när jag inte vet nånting typ. Men efter fyra gå brevid pass
bör jag vara redo. Sedan hoppas jag på mycket dagisjobb brevid
hemtjänst jobbet. Jag ska slita som en oxe. Jag har ett dilemma dock..
Jag HATAR att inte ha ALLA mina kläder/skor samlade på EN plats.
Jag hatar det verkligen. Men jag får ta det nu tills i höst eller nått.
Frågan är ju, i kära göteborg kommer våren snart..Uggsen lämnar jag
nog hemma i lägenheten..no doubt. Ingen vinterjacka följer med.
Lite våriga kläder får nog följa med helt enkelt..och våriga skor.
Måste ha ett par bekväma skor till jobbet dock..synd att oftast bekväma
skor är så himla fula..men sånt får man väl ta..ibland.

Idag har jag inte gjort så mycket..Varit rastlös.
Gick en liten promenad med korven..lagat lunch..
sett tv..internet..läst lite..ska åka hem till mina föräldrar
strax..här blir jag sjukt rastlös känner jag. bye


Kommentarer
Postat av: Jenilita

Hej gumman! tack va snäll du är!! hoppas allt e bra ja e med lite rastlös hehe ska ta med tjejkompisen ut o supa för o liva upp det lite haha happy onsdag hjärtat bamsekram

2009-03-11 @ 19:08:14
URL: http://Blonditamedfotboja.se
Postat av: SHORTY

sv; ja visst är han! hihi:D

2009-03-11 @ 21:46:19
URL: http://pey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0