MÅNDAG!

Måndag nu och Tisdag snart! Jobbat idag och det gick bra (tror jag iaf)
Är glad ikväll för jag har kommit på vad jag vill söka för utbildning sen.
Synd att jag inte kom på det tidigare så kunde jag gjort högskoleprovet
nu i veckan men får anmäla mig till provet som är i höst. Jag tänker inte
skriva vad det är för utbildning än, mycket kan ju ändras..speciellt
om man heter Jenny Lindgren. Men nära&kära vet om det & de
som inte vet och endå vill veta får väl helt enkelt fråga mig ;]
F är och jobbar o slutar vid 23 men då ligger jag nog och sussar
så jag orkar med en ny arbetsdag imorrn..Nu blev jag taggad!!!!


(Det där kanske är jag om ca 1 år..höhöh)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0