MÅNDAG !

Var äckligt trött imorse då jag skulle upp men efter en stund gick det över.. =)
Dagen gick väldigt fort..På förmiddagen jobbade jag och en ny vikarie fick gå
brevid mig och lära sig..det var roligt faktiskt med lite sällskap =)
Sedan efter lunch var jag på läkemedelsutbildning mellan 12:30-16:00 &
det var inte såå kul..Gillar mer att jobba och göra saker än att sitta och lyssna..
Allt blev så himla utdraget också så det var väl däför också..

Blev så himla trött för ett tag sen så jag gick ut och gick ett tag och
ringde Emelie..hon kanske kanske kommer hit till gbg nästa torsdag :D
Hoppas hoppas! Så då får vi fira hennes födelsedag tillsammans..
men får se hur det blir, vågar inte hoppas på för mkt så man blir
besviken sen..men man kan ju inte låta bli :P

Nu väntar en lugn kväll med tv tittande och sen sleep
så jag orkar med morgondagens jobb! Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0