Söndagsfan

Jag har varit på dåligt humör enda sen jag vaknade typ..
det har haglat OCH regnat ute idag..i ett tappert försök
att komma på bättre humör så gick jag ut på en promenad..
och då kom regnet..lyckat. NEHE..skulle köpa hårfärg på
ica men det hade dom tydligen inte? nehepp..
KUUUL LIV..pallade inte simma idag men jag
fick min promenad iallafall..imorrn blir det simning.
Har ingen jävla aning om vad jag ska göra resten av
dagen/kvällen..har lust att gå och köpa en påse ostisar
och lägga mig framför tvn men då kommer jag bara
känna mig äcklig efteråt..så nej tack.

Whatever..igår gick jag, anna & farre o tog några drinkar
sedan vidare på bio, skräckis i 3D ..fast anna vågade inte
följa med på den ;) Men nu vet jag på ett ungefär
hur det känns att få ett gevär upp i ansiktet..typ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0