Onsdag

Onsdag here i am =) Det var trevligt igår, mat och alkohol serverades
då jag kom fram till Angie men jag tror jag drack mest vatten? Kände
mig riktigt seg efter en jobbdag. Väl ute på klubben så varade det roliga
inte så länge, ett bråk gjorde så dom stängde ner allting och alla fick
gå vid 00:30 LYCKAT! okej för mig var det väl inte sån big deal men
tycker synd om alla studenter som hade en rolig natt framför sig.
Dock fick alla som fått en stämpel gå vidare till Bryggeriet gratis
men kön där var omänskligt lång så jag tackade för mig där
och ringde Farre som fick komma och hämta mig..=)

Jag behöver färga min utväxt, får se om jag
orkar uppfylla den uppgiften idag!
Skönt att vara ledig, imorrn&fre kvar
av denna vecka att jobba..sen är det inte länge kvar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0