Helg och ny telefon.

Jag beställde ju en ny telefon för ett tag sen men det blev något
knasigt med min beställning så sen har det inte blivit av..
men för ett tag sen så var jag, farre & anna i nordstan och
jag tog tillfället i akt att dra med anna in i en telia butik
så hon kunde hjälpa mig att förstå lite saker&ting, haha.
Så nu har jag bytt abonemangsform & skaffat en ny
fin mobil, i loooooooove it!

Har jätteont i mina ben, sprang runt på jobbet som en
galning idag. tur det är fredag. Vi skulle ut och sätta
oss på nån servering kanske men jag avstår nog..
är helt slut, får hitta på ngt roligt imorrnkväll istället
kanske..om inte allt är stängt?


My new love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0