Onsdag

Hej hopp, är hemma hos mina föräldrar, har legat ute och solat lite
som vanligt men nu blev det molnigt och det mullrar lite ute.
Inatt vaknade jag helt dyngblött av svett i ett ryck av åskan, inte ens
fläkten hjälper mot denna värme känns det som. Idag är det jäävligt
kvaft ute hoho. Måste städa lägenheten idag eller imorrn hade
jag tänkt, och tvätta imorrn..hoppas det finns tvätt tid annars får
jag åka hem till mamma&pappa och dra en tvätt omgång.
På fredag åker jag och Emelie till stockholm nämligen :)
Ska bli riktigt roligt, vi stannar till måndag..vet inte riktigt
vad vi ska göra, men bara va & komma bort lite kan ju
vara helt underbart det också! byeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0