Onsdag !

Idag har det inte hänt så speciellt mkt..tagit det lugnt o njutit
av att vara ledig typ, städat lite hos mamma&pappa, varit in till
stan och köpt nån bildel till mazdan som farre ska försöka
sig på imorrn..sedan kom emelie förbi efter hennes jobb
så vi hängde tills nu typ, la la la..hon har fått lägenhet i gbg nu=)
Sååå roligt! Så vi måste försöka planera in hur vi ska
göra med flyttlass osv..vad blir billigaste alternativet?

Igår var vi ju i stan hos jenny och grillade med lite folk,
jag hade mina älskade chorizo korvar :D
Var trevligt =) Nä nu ska jag lägga mig, godnatt!


Nere vid älven då vi gick kvällsprommisen med vovvarna tidigare ikväll = )


Charisma tog sig ett dopp..motvilligt kanske!


F to the arre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0