Jobb

Jobbar till 18:00 idag, sen är jag ledig enda fram till på Måndag! :D
Igår var jag också ledig..försökte lämna in min telefon på lagning
men Telia hade inga lånetelefoner, men får återkomma dit
för mamma hade tydligen en jag kunde ta så länge.
Hoppas bara det inte tar alltför lång tid..helt sjukt
hur man blir beroende av sin egna mobil..
men så är det, jag älskar den..heheee!

Igår kom Emelie och sov över, hon började 06 imorse
så hon är nog ganska trött nu, hon fick fnatt inatt
då vi skulle sova..övertrött.com sedan började
det lukta bränt utifrån (hade balkongen öppen lite)
så jag var tvungen att smsa camilla o fråga om
hon höll på laga mat för vännäs luktade så mkt...HAHA!

& Annars då..jag har förmodligen fixat in Emelie på mitt jobb i gbg nu!
så det luuutar vääääldigt mkt åt flytt just nu för hennes del.
Förhoppningsvis tar vi ett gemensamt flyttlass senare i augusti!


övertröttsklubben igår kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0