WHEN THE STARS GO BLUE

Idag sov vi länge. Sedan en lång dusch. frukost.
F jobbar till 8 så då åker jag ner till nordstan & möter upp honom
för att sedan ta en promenad tillbaka. Ligger & gör väldigt lite just nu...
Bara är. Tänker lite. Saknar Charisma. Vi låg och kollade genom alla
bilder på henne på datorn igår från när hon var liten bebis till nu.
Hon har blivit så otroligt vacker den hunden, Längtar tills jag är med henne igen.



O jag har blivit eftertraktad helt plötsligt..

Måndag; Interjuv hemtjänst
Tisdag&Torsdag; Inskolning för personlig assistent i frölunda
(går det bra kan jag få HELtid, hur sjukt låter inte det? Dock
får jag se hur det är, det finns alltid små hakar o hur dumt det än
låter så är jag lite skeptisk till det, men får se hur det går nästa vecka!)
Sedan har jag kontaktat chefen för bemanningsenheten här i centrum
inom funktionshindrade & jag väntar på samtal från en annan hemtjänst..Hjulet är i rullning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0