Homecoming

Update; Igårkväll flög jag tillbaka till Norrland. Saknar min älskling men vi ses snart :)
Lördagen spenderades i Halmstad på en läcker resturang & underbar mat.
Sedan under kvällen var vi tillbaka i götet, killarna hade grabbkväll &
vi tjejer gick ut på Nivå och dansade hela natten =)

Har hunnit läsa ut boken, så idag fick jag lite smått panik och illkörde
till bokia, den Ljudet av ditt hjärta var slut men jag kunde göra en bokning.
OJ säger hon i kassan, det finns visst 2 obokade böcker här. Så ikväll ska jag ligga & sträckläsa..
Alla som är besatt av Twilight böckerna vet vad jag pratar om.



Dance Dance Dance..


Kommentarer
Postat av: Ebba

Vet precis vad du menar! Älskar alla dom böckerna!

Kramar!<3

2009-01-13 @ 17:34:18
URL: http://byebba.blogg.se/
Postat av: Kent

Du ser ut som en boxer på bilden:D

2009-01-16 @ 13:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0