I dont like it

1. Jag är sjuk..IGEN!
2. Jag kan inte Jobba
3. Inte träna
4. Orkar inte göra något i huvudtaget!

Inte så trevligt, igår försökte jag gå och lägga mig vid nio..
gick inte så bra, gick upp en stund och testade igen..
låg och hostade till säkert 3 på natten & när jag väl
vaknar igen så är det inte av något dumt mobillarm
utan Carro ringer och undrar vars jag är, hehe..
men det gick ju inte att jobba idag heller så :(
Kändes som hostan var borta när jag klev upp först
men nej nu sitter jag här och hostar på som en galning.
Ska ringa jobbet senare och säga att jag blir nog hemma
imorrn med..onsdag är jag ju ledig hursomhelst..så
jag kanske ska hoppas på torsdag&fredag och kaaaanske
helgen att jobba? Kul är det inte iaf. hörs sen, nu ska jag proppa
i mig vitaminer och sånt.



Den här dök upp då jag sökte på "Hosta" haha..den var väl inte så vacker
så vi kan säga att jag känner mig som en sån idag..



Kommentarer
Postat av: Carro

svar:godmorgon :) Allt bra denna måndag?

2009-12-07 @ 11:39:54
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0