Skola & fransklänning!

Imorse var jag på skolan, vi gick bara igenom det vi skulle
göra och sådant typ, ganska tråkigt & tråkigare kommer det bli haha..
sedan åkte jag till stan & hittade en fransklänning på rean, 149:-
& jag hade även 50 kronors rabatt på det så det var ju inget
snack om saken, plus en matchande ring & örhängen!
Tur att jag får matteboken för 150 :- o inte 350..då hade jag
nog inte unnat mig den där klänningen, HEHE !

Senare idag ska vi åka till flygplatsen och lämna av farres föräldrar
som åker till grekland..snart är det min tur också hohoho!
Imorrn står det utgång på schemat med Emly..har faktiskt
inte hunnit träffa henne än sen vi kom hit..Så hoppas det blir roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0