Låång dag!

Efter jag haft en natt med dålig sömn så vaknade jag tillslut
vid 06:30 och kunde inte somna om sen..
Vid 10:00 skulle jag träffa min blivande matte lärare,
eller hon som jag skall få extra hjälp av =) Började
med att jag fick skjuts av Farre..till fel skola haha.
Men sedan hamnade jag rätt och det gick jättebra..
Jag ska gå 2 terminer nu och få igång mina så kallade
Matte kunskaper, sedan efter detta kanske jag är redo
för riktig Matte A? vi ser väl..iallafall sedan åkte
jag till jobbet, ska jobba imorrn & på söndagkväll..
lär ju bli intressant på söndag för jag har varken
jobbat helg eller kväll förrut..på kvällarna så
är det fler nycklar att hålla reda på vill säga men
mindre att "göra" ..har bara gått brevidpass på kvällen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0