Dags för göteborg igen!

Idag flyger jag ner till göteborg för att komma igång med allt som har
med hösten att göra typ, imorrn ska jag träffa min blivande mattelärare &
jag kan ju inte säga att jag är överdrivet taggad..ehm.
Ska väl även försöka gå till jobbet och visa att jag är tillbaka osv osv ..
Jag kommer ju upp igen den 27:e för jag och mamma åker ju till grekland
den 29:e härifrån (ja härifrån..vi lyfter med en luftballong från en av åkrarna)
....mitt försök att vara rolig.  Nä men sommaren har gått för fort tycker jag..
känner att jag inte har ngn kraft att komma igång för hösten just nu..
men det kanske har något med min förkylning aka svininfluensa att göra?
ciaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0