VAARMT

Kom in från solen för ett tag sen..Har legat ute i parken några timmar
och solat..så nu är mina kinder lite röda, hehe.
Igårkväll så åkte vi till Aladdin (vatttenpipscafe) & satt där
ett tag o hade det trevligt..Jag, Farre & Anna.
Nu är alla och grillar, eller inte jag för jag är ju här..
och Farre jobbar o Farzi sover..får se vad som händer ikväll!
Är inte sugen på nått speciellt..Fast liseberg öppnade ju idag..
man kanske skulle dra dit en sväng sen? Fast det kommer nog
vara smockat med folk så..naa! Hoppas ni har en trevlig lördag =)


Bebis Charisma..var jättemkt hundar i parken idag, så då saknade
jag henne extra mkt!


Kommentarer
Postat av: erika

hon har lika sexig ställning som milton när han sover.. Show it off

2009-04-25 @ 16:40:21
URL: http://eraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0