RÖD DAG !

Måndag, ännu en röd dag. Ledig men jag hade faktiskt kunnat
jobba idag för jag går bara runt och är rastlös..Jag och F har iallafall
varit ute och promenerat/joggat & matat ankorna. Jag har fixat min
lunchlåda för imorrn, bytt sängkläder osv..lite flitig har jag allt varit.
Igår kväll var vi med Emelie & Nicko och såg lite filmer till rätt sent..
Åt massa godis och svullade..nu är det svullstop ett tag..men men
det är ju bara påsk en gång per år..och så har vi jul, valborg, födelsedagar
mm..ursäkterna tar ju aldrig slut eller hur? ;)

Javisst ja, jag har blivit med skor. igen.


Mamma börjar tro jag är lite knäpp som börjar samla
på mig så många skor, hihi =)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Din mamma sa senast i lördags att hon räknat dina dina skopar till 17 st, inte alls normalt tyckte jag att hon sa :D

2009-04-13 @ 20:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0