Milow - Ayo Technology



Hur skön som helst, en sån där slappa av låt..rysningar!
Föredrar faktiskt den här verisonen än Justins o 50 cents..
fast det kanske varierar på humöret..och nu är jag ju dötrött så
kanske därför..men riktigt skön e den iaf! Jag vill se csi miami
men det börjar 02 och det är ju inte så troligt att jag orkar vara vaken
tills dess..Jag och F har legat och kollat på talang och singing bee osv..
kollat på massa sjuka videor på youtube även..garvat ihjäl oss, haha. Night!


Kommentarer
Postat av: matilda

händer i helgen då? :D

2009-04-03 @ 23:39:40
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: Sweet life style

om du inte hört redan kan jag medela att spotlife bloggarna utsattes för sabotage i fredagsnatt vilket innebar att allt matrial försvann. just nu är vi uppe igen dock fattas senaste månades bloggning, men tänkte bara säga till om de så inte tror jag slutat blogga (:

2009-04-04 @ 22:01:05
URL: http://sweetlifestyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0