HELGEN ....

I fredags fyllde Linda 24 så då var vi ett gäng hemma hos henne
och åt jättegod thaimat som hon hade lagat, tårta osv.
Sedan drog vi tjejer ut & hamnade på Valand...Vi hade
faktiskt rätt så kul =) Inte från början då musiken sög men
sen kom det massa gamla klassiker så då blev stämningen på topp!




Igår så sov jag så länge jag kunde sedan åkte vi iväg till Magnus & grillade..
fast vi tog sån tid på oss innan vi kom iväg så när vi grillade var d iskallt ute haha.
Men det var ganska roligt..sen kollade vi på nån film på tv inne i värmen ;P
& Idag är det söndag och jag ska inte göra nåånting..ska nog läsa ut min bok sen..
har bara ett kapitel kvar..lite sorgligt..kommer sakna twilight-sagan :(


Grillningen igår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0