HALLÅ

Nyss hemkommen från backaplan, Gina tricot hade VIP kväll, så fint det låter..hm.
Iallafall så var det 20% på typ allt tror jag? o dessutom vann jag 150 kr efter
jag betalat mina fina kläder..blev 2 somriga tunikor, en kort "jacka" eller vad man
ska kalla det o ett somrigt armband i en härlig färg. Och ja idag skulle vi ju
ha kollat på en lägenhet men killen som ska hyra ut den är segare än segast..
Han är upptagen med plugg hela tiden typ, han blir typ klar vid 23 ikväll men ska
ringa han vid 22 och höra om han kan dra sig o visa den, ska ju faktiskt upp 05:50 imorrn!
Sista arbetsdagen för veckan imorrn, skönt ! Idag var det galet varmt ute..svettades som
en gris då jag jobbade, man går ju mkt ute och så..men ja, ska väl inte klaga.
NÄ nu ska jag prova mina kläder igen hehehe. Kjam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0