GLAD PÅSK!

Fredag: Ledig
Lördag: Ledig
Söndag: Ledig
Måndag:Ledig



& om några timmar anländer Emelie till göteborg!
Idag fyller hon år så imorrn ska vi fira henne =)
Blir nog riktigt skoj! Idag var jag hos Mattepedagogen
och där fick jag ännu en gång bekräftat att ja jag har
vääldigt svårt med matten, ingen nyhet för mig. Men
Mattekurserna är sökta and so on så nu finns det ingen utväg, jag ska klara det!

Idag känns det som jag sett många hundar som påmint om Charisma..
Jag saknar henne jättemkt!!! Men det är inte så himla länge kvar tills
jag får se henne igen, blir förmodligen sista gången jag är ifrån henne
såhär länge..hoppas jag! Min lilla korv.


Min lilla prinsessa!

Glad Påsk på er allihopa


Kommentarer
Postat av: Gynning

Glad Påsk!!!

2009-04-10 @ 15:34:49
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0