Party On..

Nu har Emelie och hennes 2 söta småsyrror åkt hem.
Dom busade på hela dagen med Charisma, haha huur orkar dom?
Vi satt o snackade som vanligt o lyssnade på musik osv =)
Farre är och jobbar, så jag är själv i lägenheten nu för första gången typ.
Längtar tills jag vaknar inatt av att han kommer hem , hihi.

Sjukaste grejen nyss då jag var på Ica..
Skulle gå hem, hade precis sagt hejdå till Emelie..
Då ser jag fullt med militärer springa runt och smyga på skolan mitt emot
med VAPEN..jag trodde jag såg fel typ, haha. Men det verkade vara en övning iaf.
Hoppas det ;P Stog inget på internet om det iaf, Men lite hänsynslöst är det tycker jag
att ha en övning mitt i samhället..Det bor ganska många flyktingar här som kommer direkt från krig,
inte så kul för dom om dom skulle gå förbi den där såkallade övningen? Jaja.

Ska mysa framför sex and the city strax!


Jag i min nya balla Pälsmössa! (fejkpäls ofc!)


Kommentarer
Postat av: elin

haha snygg! =D

2008-09-27 @ 21:37:30
URL: http://astorytoread.blogg.se/
Postat av: Al!ce

snygg ! :)

2008-09-28 @ 11:09:14
URL: http://alicejohanssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0