Lördag..

Igår kväll var jag hos nina och drack lite vin.
Det var jag, nina & camy! Camy har jag typ inte
träffat på över ett år så det var lite roligt =)
Dom gick ut sedan men det orkade jag inte så
Farre fick hämta mig så drog vi till emelies jobb och käkade lite :)

Emelie och hennes 2 småsyrror ska hit idag och hälsa på =)
Sen jobbar Farre 19:30-03:30 åt securitas några dagar
framåt! Jaja..imorrn ska vi ringa om gymkortet igen,
så vi kanske får träffas på söndag eller måndag och fixa det.
För senast på måndag drar det igåång, och jag är så taggad!

Ska lägga mig o vila liite, Puss


Kommentarer
Postat av: LITTLE MISS LOUISE

ah men du tjena, fast vi vann!

2008-09-27 @ 13:36:44
URL: http://littlemisslouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0