Lördag..

Hej! Igår så var vi med Emelie, Annelie och deras killar som kom från Luleå.
Var hemma hos Emelie och chillade sen åkte vi till Emelies jobb och käkade.
MM smältost! Allt smakar så extra gott när man tränar och äter ganska så bra
under veckan, good work! Imorrn ska dom nog hit så ska vi käka persisk mat på
en resturang :)

Har kommit på en sak som jag inte orkat tänka på eller fundera ngt på..
Men tanken slog mig att det finns endast TRE personer i mitt liv som jag
känner gör något för våran vänskap, att dom anstränger sig, vill umgås, ha kul osv..
Well, resten som jag tydligen stog "nära" förrut bla under gymnasietiden verkar
inte ha orken att åka de 3 pyttiga mil för att umgås medans det är självklart att jag
ska göra det? Det tar 20-25 min med bil, HÖGST en timme med buss (och då ska du ta
en seg jävel som går via sörfors) men nej, ingen orkar. Blir så jävla less på det,
folk hittar på ursäkter för att dom inte orkar komma hit "nej men vi kan ju fika på stan du och jag sen osv"
Vet ni vad? Jag behöver inte sånna vänner, En riktig vän kommer vare sig det är 0 mil eller 50!
En riktig vän kommer för sällskapets skull, inte för att ex. dricka alkohol
Liksom, jag undra varför Emelie orkar köra de 3 milen hem till oss och inte vissa andra?
Lata, tråkiga personer som inte orkar anstränga sig för att en vänskap ska hålla.. Sånna vill jag inte ens umgås med.
 Då har jag hellre mina få vänner som är dom bästa man kan ha, en 10 styckna som inte ens bryr sig om en!
Tack och Hej! ;)


Så kan det se ut ibland då man kommer upp för trappen..


Kommentarer
Postat av: clara

Ha en jätte bra dag <3

2008-10-11 @ 13:45:05
URL: http://clarasjogren.blogg.se/
Postat av: Alina

Hejhopp! Ha en trevlig helg:)

2008-10-11 @ 13:58:47
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Spiderchick

nä sånna "vänner" kan kvitta...

2008-10-11 @ 20:34:10
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Benita

Söt liten hund ;D

2008-10-14 @ 11:09:47
URL: http://syskonbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0