tråkig lista

Har du pojkvän/flickvän? Yes
Är du kär? Ja, väldigt!
Hur tidigt stiger du upp? Olika..nu har jag en period där jag går upp tidigt, mellan 7-9
Vem/vilka vet mest om dig? Emelie & Farre tror jag
Gillar du att slåss? Nej
Vad ska du göra ikväll? Ta det lugnt, mysa med älsk
När var du senast full? Nån månad sen kanske, haha.
Har du utländska föräldrar?  Nej
Var har du ont? Inte nånstans
Är du bra på att måla? Nej
Vem kramade du senast? Farre
Vad längtar du till? Det nya året som komma skall
Vad heter dina husdjur?  Charisma
Har du körkort? Japp
Favoritgodis? Ostkrokar ;)
Morgon- eller nattmänniska? Både och
Sparare eller slösare? Mer slösare än sparare..
Har du några homosexuella vänner? Inte vad jag vet
Bio eller promenad? Bio. Men promenad kan också vara mysigt.
Är du kittlig? Ohyes
Rädd för insekter? Ja..slemmiga
Anser du att du är stark? Nja


Kommentarer
Postat av: Julia

sånna frågor och svar är alltid lika kul

2008-12-20 @ 19:39:57
URL: http://jsomijulia.se
Postat av: susan & tyra

god jul :D

2008-12-20 @ 21:46:27
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0