29:e augusti, Fredag!

Godmorgon! Uppe aldeles för tidigt tycker jag.
Har skjutsat mamma och hennes väninnor på flygplatsen för
de ska på mässa i sthlm! Om en kvart ska jag ringa folktandvården
och berätta om min onda visdomstand. Nu känns det typ värre.
Känns som det är ganska svullet inne i kinden eller vad man ska säga
Jävligt drygt. Så jag ska fråga om dom tycker jag ska komma in så kan
de kolla på det iallafall och kanske spola som dom brukar göra när
sånt händer. Dom får inte dra bort den, för den är troligen infekterad
och då tar inte bedövningen lika bra så isåfall då infektionen lagt sig :P
Fyfan jag kommer väl gråta en skvätt sen innan jag ska gå dit.
Hatar att gå dit, får sån ångest. Vet inte varför. Hmm.

Nu ska jag iallafall äta lite rostat och sen ringa.
Kanske en cigg på det. Inte för att det är bra om jag nu
skulle ha en infektion (inte bra hursomhelst) men nervöst.

Jag återkommer!

XOXO/JNY´


Kommentarer
Postat av: Annie

hej hej ;)

Tack för att du kollade in min blogg

2008-08-29 @ 08:29:06
URL: http://fishlipannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0