13:e augusti, Onsdag

Jag tog bort hela min jävla blogg.
På mindre än en sekund var den
helt borta. Haha jag ångrar inget.
Jag var så less på den, nu behöver
jag bara fixa till design och sånt på
denna så sen kör vi igång igen okej?



Vi kom hem från Göteborg igår kväll. Vi har inte sovit mycket
under de 6 dagar vi var där. Vi hade så sjukt mycket att göra.
Träffade massa kompisar, åkte till halmstad och festade
med Farres syrra och hennes kompisar. Mycket roligt
med andra ord kan jag säga er. Sen igår så bad jag
Farre ta mina väskor då vi skulle åka till flyget så
jag kunde rasta Charisma lite lättare, ja jag tar dina VÄSKOR
sa han. Men OJDÅ, då vi kramat Farres föräldrar hejdå och
ska ta ut väskorna ur bilen så ser jag att min handväska
inte är med, min stackare ligger kvar i lägenheten.
Och i den låg bland annat ett par gråa skor, Min plånbok med körkort osv,
p-piller,min fina blåa luvtröja, mobilladdare, plus mkt mer..
med andra ord HELA MITT LIV FINNS I GÖTEBORG.

Stackars den. & Mig. Men Farres pappa ska skicka det
viktigaste (typ allt?) så fort han kan. Först sa han att
han skulle skicka hela väskan, men efter att han kände
på den så ångrade han sig, DEN ÄR TUUNG! haha!

XOXO

/ JNY

Kommentarer
Postat av: JENNA

ahaa, du börjar om på nytt?

tog också bort min gamla blogg, för längesen, det gjorde.. ont.. :/

2008-08-13 @ 11:54:35
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: JENNA

men.. varför gjorde du det?



och hur går det för dig och killen? krmais.

2008-08-13 @ 12:05:05
URL: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0